Hoe kan ik bestellen, ruilen of retourneren?

Het kan natuurlijk voorkomen dat uw bestelling niet aan uw verwachting voldoet. In dat geval kunt u deze gratis en binnen 14 dagen aan ons retour sturen.

Hoe stuur ik mijn artikel retour?

Voor bestellingen ontvangen van PostNL

Op het moment dat wij uw bestelling hebben verzonden, heeft u een e-mail ontvangen waarbij u de zending kon volgen.

Om het retourlabel aan te maken, zoekt u deze e-mail op, en klikt u op de link in deze e-mail. Er opent zich nu een scherm met de verzendinformatie van uw bestelling. Rechts onderin van dit scherm, kunt u op de button klikken om een retourlabel aan te maken.

  1. Hoe download ik het retourlabel ?
    Klik op de button om het retourlabel aan te maken en te downloaden. Het retourlabel kun je afdrukken met iedere standaard printer. Mocht je geen printer hebben, dan kun je ook de barcode vanaf je telefoon laten scannen door PostNL. Zij zullen dan een label voor u uitprinten.
  2. Hoe maak ik het pakket verzendklaar ?
    Verpak de bestelling zorgvuldig en bevestig het retouretiket zichtbaar op het pakket. Zorg ervoor dat er in de doos iets zit waar je naam op staat en geef op een briefje aan of je de bestelling wilt ruilen of retourneren.
  3. Afgeven bij een PostNL-locatie:
    Lever het verzendklare retourpakket in bij een PostNL-locatie. Voor het versturen van het pakket hoef je niet meer te betalen bij het servicepunt.

Voor bestellingen ontvangen van DHL:

  1. Klik hier voor het aanmaken van een retourlabel.

    Vul vervolgens uw gegevens in en kies voor een QR code of een printbare label. Graag bij referentie uw bestelnummer invoeren.

  2. Hoe maak ik het pakket verzendklaar ?
    Verpak de bestelling zorgvuldig en bevestig het retouretiket zichtbaar op het pakket. Zorg ervoor dat er in de doos iets zit waar je naam op staat en geef op een briefje aan of je de bestelling wilt ruilen of retourneren.
  3. U kunt het pakket inleveren bij een DHL Service punt bij u in de buurt.

Welke artikelen kunnen niet retour?

Op maat gemaakte artikelen kunnen helaas niet retour. Dat zijn bijvoorbeeld de schapenvacht vloerkleden en op maat bestelde dekbedden.

Artikelen die gebruikt of gedragen zijn kunnen helaas ook niet geretourneerd worden.

Terugbetaling

Wij hebben even nodig om uw retour te verwerken. Zodra uw geretourneerde bestelling bij ons binnen is, kijken we de gegevens na en ontvangt u binnen 30 dage uw geld terug op dezelfde wijze als u in onze webshop betaald heeft.


Kan ik een bestelling ruilen?

Wilt u uw bestelling ruilen voor een ander product, dan kan dat natuurlijk ook. Doe in dit geval een briefje in de doos van uw retourpakket, waarop u duidelijk aangeeft, welk product u liever zou willen ontvangen.


Hoe plaats ik een bestelling?

  • Plaats de gewenste producten in uw winkelwagen.
  • Klik op uw winkelwagentje en ga door naar afrekenen.
  • Vul uw gegevens in en kies een wijze van betalen. Plaats de bestelling.

En dan?

  • Alle bestellingen voor 15:00 uur geplaatst, worden dezelfde dag verzonden. Wij versturen met PostNL

Skeepe is selling the 100% Real SheepSkin products like Medical Sheepskin, Sheepskin Fur, Sheepskin Rugs, Baby Sheepskin, Home skins, Colored Sheepskin etc. from many years with many satisfied customers across Netherlands. Experience the World's Best Sheepskin Products Here. You can visit our Terms & Conditions , Privacy Policy here and also our Business to Business Page.